Consument

Consument

Als consument wilt u de juiste vloer voor uw huis. Als consument weet u dat de juiste vloer een belangrijke rol speelt in uw huis.
Het kan het interieur helemaal afmaken en de sfeer bepalen.
Maar wat als u niet tevreden bent met het resultaat van uw nieuwe vloer?
Soms kunnen er duidelijke gebreken zichtbaar, voelbaar of hoorbaar zijn.
Delen sluiten niet mooi op elkaar aan, de vloer maakt rare geluiden tijdens het belopen of de ondergrond is niet naar behoren gelegd.

Wat moet u dan doen als consument?

In eerste instantie kunt u als consument contact opnemen met uw vloerlegger, leverancier of geschillen commissie om tot een oplossing te komen.
Vaak lukt dit wel en kunt u samen tot een aanvaardbare oplossing komen.
Maar als er een meningsverschil ontstaat over de klacht, is het tijd om hulp in te schakelen van een onafhankelijk deskundige.

Ook voor de consument is onze deskundigheid van dienst

Consumenten

Wij staan als onafhankelijk deskundige voor u als consument klaar om te helpen bij geschillen over uw vloer.
Onze werkwijze is transparant en efficiënt.
U kunt eenvoudig contact met ons opnemen en de benodigde documenten en foto’s naar ons sturen.
Op basis van deze informatie kunnen wij uw dossier voorbereiden en een offerte opstellen.
U kunt deze digitaal ondertekenen. Vervolgens plannen wij een locatiebezoek in om de klacht te beoordelen.
Enkele dagen na ons bezoek ontvangt u van ons het deskundigenrapport met onze bevindingen.

Daarnaast bieden wij ook een second opinion aan wanneer u als consument het niet eens bent met de beoordeling van een andere deskundige.
Onze onafhankelijkheid en deskundigheid stellen ons in de gelegenheid om uw vloer grondig te beoordelen en u te voorzien van een gedegen deskundigen rapport.

Bemiddeling tussen consument en winkelier

Als onderdeel van onze diensten kunnen wij namens u bemiddelen met de retailer waar u de vloer heeft gekocht.
We streven ernaar om samen tot een snelle en bevredigende oplossing te komen.

Kortom, als consument heeft u recht op een goede vloer. Mocht er toch een geschil ontstaan, dan staan wij voor u klaar als onafhankelijk deskundige.

Heeft u een vraag? Of zit u met een vloer conflict? Stuur uw vraag of verzoek dan graag per email [email protected]

Scroll naar boven