Uw rechten als consument
U wilt natuurlijk een prachtige vloer die zowel esthetisch als functioneel perfect is en bijdraagt aan de uitstraling van uw woning. Wat nu als uw nieuwe vloer toch niet helemaal goed blijkt te zijn? Mogelijke problemen zijn bijvoorbeeld:
- Onjuiste ondergrond of plaatsing
- Zichtbare oneffenheden
- Ongewenste geluiden bij belopen
Wat kunt u doen als consument?
Schakel een onafhankelijke deskundige in
Komt u er niet uit met de leverancier? Dan staat onze erkende onafhankelijk deskundige voor u klaar om objectief en professioneel advies te geven.
Meld het probleem
Neem eerst contact op met de vloerlegger of leverancier om het defect te bespreken. Vaak leidt dat tot een snelle oplossing.

Hoe wij u van dienst zijn
- Onafhankelijke expertise
U stuurt ons foto’s en relevante documenten. Wij komen bij u langs, onderzoeken de situatie en stellen een compleet deskundigenrapport op. - Second opinion
Twijfelt u aan een eerder rapport? Wij bieden een onafhankelijke second opinion op basis van een grondige en rechtvaardige evaluatie. - Bemiddeling
Indien nodig treden wij op als bemiddelaar tussen u en de retailer voor een constructieve en snelle oplossing.
Waarom kiezen voor Floor Inspector?
Betrokken én resultaatgericht
Erkend en gerechtelijk deskundige, erkend door rechtbanken en verzekeraars
Onafhankelijk en objectief
Laat uw gegevens achter om uw situatie te bespreken
