Fabrikant of leverancier

Fabrikant of leverancier

Als fabrikant of leverancier ben je trots op je bedrijf en sta je 100% achter je producten. Je levert immers kwaliteit en service.
Toch kan het voorkomen dat er een geschil ontstaat tussen jou en je retailer.
Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer de retailer meent een verkeerde vloer te hebben ontvangen, of wanneer er tijdens het installeren gebreken aan het licht komen.
Ook kan het gebeuren dat de consument gebreken ontdekt aan de vloer tijdens het gebruik of onderhoud.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden waar jij als fabrikant of leverancier mee geconfronteerd kan worden.

fabrikant of leverancier

Gelukkig is de oplossing vaak simpel. Door als fabrikant of leverancier tijdig gehoor te geven aan de retailer, kunnen jullie samen tot een oplossing komen.
Maar soms is de situatie wat ingewikkelder en wordt het tijd om een onafhankelijk deskundige in te schakelen.

Wanneer je als fabrikant of leverancier mij als onafhankelijk deskundige inschakelt, ontvangen ik graag alle benodigde documenten en foto’s van jou. Vervolgens zal ik een offerte voor deze casus opstellen. Na jouw akkoord zal ik een afspraak maken met de klant van jouw retailer om ter plaatse het geschil te inspecteren en beoordelen. Bij deze inspectie mogen zowel jij, jouw retailer en de eindklant aanwezig zijn.

Binnen 3 dagen ontvang je van mij een onafhankelijke rapportage die alle betrokken partijen duidelijkheid geeft. Daarnaast kan ik ook bemiddelen met de retailer of de eindklant, mocht dit nodig zijn. Mocht de retailer zelf al een deskundige hebben ingeschakeld en twijfel je aan het rapport, dan bied ik als onafhankelijk deskundige een second opinion aan. 

Adequaat reageren door fabrikant of leverancier

Als fabrikant of leverancier is het belangrijk om snel en adequaat te handelen bij geschillen met retailers. Door een onafhankelijk deskundige in te schakelen, kun je ervoor zorgen dat het geschil op een professionele manier wordt opgelost en dat alle partijen tevreden zijn met de uitkomst.

Heeft u een vraag? Of zit u met een vloer conflict? Stuur uw vraag of verzoek dan graag per email [email protected]

    Scroll naar boven