Retailers

Als retailer in de vloerenbranche is het belangrijk om elke dag uw werk met veel plezier uit te voeren. U bent vakkundig en wordt regelmatig gebeld en bezocht naar aanleiding van referenties van tevreden klanten. U legt mooie en goede vloeren, dat weet iedere consument die met u zaken doet.

Maar soms kunnen er toch problemen ontstaan waar u niet direct uitkomt met uw consument. Misschien vindt de klant dat de vloer niet netjes genoeg is gelegd en ontstaan er kieren, of is er sprake van een misverstand over de bestelde vloer. Dit zijn slechts voorbeelden van situaties waar u als retailer mee geconfronteerd kunt worden.

Retailer

Gelukkig kunt u altijd op ons rekenen. Wij zijn een onafhankelijke deskundige die kan helpen bij het oplossen van geschillen tussen retailers en consumenten. Zelfs als u het niet helemaal eens bent met de klant, streven wij naar een passende oplossing. In veel gevallen komen we er gelukkig samen uit.

Soms is de onenigheid echter zo groot dat het tijd wordt om een onafhankelijk deskundige in te schakelen. En daar komen wij in beeld. Wanneer u ons inschakelt, ontvangen we graag alle benodigde documenten en foto’s om een dossier op te bouwen. Op basis hiervan stellen wij een gedetailleerde offerte op voor de uit te voeren inspectie.

Als u akkoord gaat met onze offerte en deze digitaal ondertekent, plannen wij een bezoek in om het geschil te beoordelen. Enkele dagen later ontvangt u van ons het onafhankelijk deskundigenrapport, waarin we onze bevindingen en aanbevelingen presenteren.

Daarnaast bieden we ook bemiddeling aan met de consument, mocht dit nodig zijn. Als de consument zelf al een deskundige heeft ingeschakeld en u twijfelt aan het rapport, raden wij een second opinion aan. U staat er dus nooit alleen voor.

Wilt u als retailer professionele hulp bij geschillen in de vloeren branche? Twijfel dan niet langer en schakel ons in als uw onafhankelijk deskundige.
Samen vinden we altijd een passende oplossing!

Heeft u een vraag? Of zit u met een vloer conflict? Stuur uw vraag of verzoek dan graag per email [email protected]

    Scroll naar boven