Vertrouwen vraagt om eerlijkheid.

Als professional op het gebied van vloeren is het uw verantwoordelijkheid om de consument te voorzien van betrouwbare informatie en advies. 
Wanneer u iets niet zeker weet, is het dan ook logisch dat u dit gaat uitzoeken voordat u een beslissing neemt of advies geeft. Door dit niet te doen en blindelings een keuze te maken, kunnen er problemen ontstaan waarvoor u uiteindelijk verantwoordelijk bent.

Het is daarom van groot belang om open en transparant te zijn naar uw klanten toe. U moeten eerlijk aangeven wanneer u iets niet weet en bereid bent om hierover informatie in te winnen. Op die manier kunt u uw klant een weloverwogen beslissing laten maken en voorkomt u onnodige problemen.

Mocht het toch zo zijn dat er problemen ontstaan, realiseer u dan dat de consument altijd nog een onafhankelijke deskundige in vloeren kan inschakelen. 

Zorg dat u als professional op het gebied van vloeren altijd transparant, betrouwbaar en verantwoordelijk handelt.

Scroll naar boven